Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jan 2024 12:13:47 +0200

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/01213 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Saha küla, Hindreku tee 8 
(üksikelamu) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Piirinaabrina olete kaasatud Saha küla Hindreku tee 
8 kinnistu üksikelamu elektrisüsteemi ümberehitamise ehitusteatise 
menetlusse. Dokumentide vaatamiseks peate ennast sisse logima 
ehitisregistrisse. Dokumente saab näha aadressil www.ehr.ee: Töölaud - Minu 
dokumendid - Kutsed minu kaasamiseks. Avamine toimub menetluse numbrilt. 
Dokumentide alt leiate koos taotlusega esitatud dokumendid. Projekti alla 
laadimine on nupust „Laadi projekt alla“. Oma seisukoha palun esitada samas 
keskkonnas kaasamise kutses määratud tähtajaks. Juhul kui Te eelnimetutud 
tähtajaks oma seisukohta ei saada, eeldame vastuväidete puudumist loa 
väljastamisel.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26864765> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 01.02.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (PIRET HAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister